170721 wildfire

Ett ord jag sa hundratals gånger torsdag och fredag... Och är själv en sådan. En vild eld, med värmen under kontroll. Återkommer till det. Började värma upp parkveckan med Furuvik i tisdags med kantatligan. Furuvik är ju bekant sedan innan, från barnvagnstiden och framåt. Ingen barnvagn men bergodalbanevagn och annat, apor under filtar, wallabies, bad, ja ni vet. Kallt bad i onsdags och så bar det till Kolmården i torsdags. En dubbeldag med tuva, moa och Staffan. Djur, hotellkul och tivoli under två dagar. Mycket lyckat. Vi blev galna i Wildfire, bergodalbana med krafter på 4G, 115 km/h, över 100 höjdmeter, osv, och vi gladdes som om vi inte fattade det, och det gjorde vi ju inte. Pappa och Staffan orkade en gång per dag. Idag släppte det för Staffan, medan pappa försökte glömma att han satt i vagnen... Vi satt bredvid varandra då och jag sa till honom att allt kommer gå bra, och då är det klart att det gör det. Nåja, vi hade mycket annat på g. Låter bilderna tala. Inga bilder från badet på hotellet men det var en höjdare det också. Skulle vi inte ätit så hade vi badat ännu. Slumrade till på hemresan i farfars fina bil. Vi drog till kantat för en kantathelg för mig innan nästa sommarvecka. Säger så mycket kloka och roliga saker, tur ni är med och hör mig ibland, så ni vet vad jag talar om... Er E
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0