170305 harmoniska söndag

Idag startade vi lugnt och donade lite hemikring innan vi åkte till Rasmus för en elvakopp. Kul att träffa krabaten som vanligt, och jag hoppas och tror att han tycker det är kul med mig. Det verkar så och det gör mig väldigt glad. Sen såg jag, pappa och Anders målgången på vasaloppet. Jag förstod att det var spännande! Pannkakslunch hemma innan storis kom hem och vi lekte gott. Mamma mötte i vändplanen och det var dags för kantat och en skön kväll. Var lite lugnare överlag den här helgen. Kanske en slump eller så har lovet gjort mig lite stillsammare med vilan och mycket lek. Jag har varit lika bedårande förstås (pappas ord...) men ändå, lite mera bara vara. Hursomhelst, allt verkar helt perfekt och det är härligt. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0