170312 schysst söndag

Kantathelg med mello och mormor i fokus. I lördags eftermiddag åkte vi till väsby för att fira mormor under några mysiga timmar med gänget. Kvällen var det mello, men hälsosamt nog såg vi inte allt utan såg det sista idag på morgonen. Pappa kom vid halv fem som vanligt och vi åkte hem för att hålla söndag. Med gott humör, som jag ju oftast har, så lekte jag först lite med tjejerna innan vi unnade oss en söndagspizza, med trevligt sällskap i form av storis och peter. Hemme i rena farten rasslade vi med skratt och skoj igenom fyra sidor matte jag fick med mig hem i fredags. Jag gillar matte säger jag, och vad jag förstår så är det inte dumtl att gilla att räkna ut hur saker hänger ihop. Lite soffmys med ur.se innan natttinatti. Ville lyssna på sagen med pappas mage som kudde. Whatever works shutting down tänkte pappa, har jag förstått. Tack, E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0