171029 hallå-ween

Klassisk lördagsmorgon på landå. Nästan lite sent på det. Pappa frågade om frukost och jag fick min korvmacka på rostat bröd, men fick klämma ett ägg innan. Lite balans, får man tacka. Dans och lunch hos farfar i god ordning. Jag gömde mig som vanligt när vi ringde på men farfar börjar läsa mina rörelser i korridorerna och hittade mig direkt. Forum och ärenden, t ex att fixa lite inför halloweenrundan ikväll: Hemma blev det en runda till Ella som bjöd på fika och lek ett par timmar. Vi skrattade gott. Bra att blanda upp leken med kompisarna. Men sen blev det halloweenkväll med tuva och moa och ny middag med gänget, idag fick det bli pizza. Vi hade ett kul snack om ditt o datt och jag lyser med min närvaro. Landade på landå med mys och snack. Jag är så klok, och en rolig tok. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0