180808 kul i livet

Det kuliga fortsätter, jag fångar dagarna och solen och alla runtomkring. Landade bra på kantat i söndags och laddade för väsbyresa på måndagen. Träffade alva förstås och vi träffade nya granntjejen på gatan vid namn greta. En kul typ som vi snabbt kom i bra kompisstämning med. Låter bilderna tala för sig själva. Morfar slet hårt med badarrangemangen och mormor slet därhemma i "depå", men vi hade det allt rätt mysigt också, i medelhavshettan som kommit tillbaka. Stackars mormor och morfar, farmor och farfar, anita, christina och kenneth, osv. Men häng i, redan i helgen hoppas vi på svalka. Pappa hämtade och vi surrade med mormor. Morfar hade åkt på uppdrag. Landade på landå och gosade in mig i gamla englandströjan, redo för sommarnatten. Pratade lite om att jag ju fortfarande är barn i allra högsta grad men att jag börjar ana nånstans att ett nytt kapitel kommer en vacker dag. Men så sa jag också att vi alla är ju barn hela tiden eftersom vi har föräldrar och det är ju filosofiskt fint. Som jag. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0