180101 Ha ett nytt gott år!

10 dar till 10 år. Det var jag inte sen att påpeka idag... Det är mer spänningen än nåt annat, liksom att jag vill fånga alla chanser till en händelse, vad det än är, ni känner mig. I lördags laddade vi på kantat inför nyårsfest uppe i jarlaberg med flera bekanta familjer och barn. På storis gård, och hon var med också förstås. Alla gick till uteplatsen vid landå dit många jarlabergare går och där hälsade vi också på pappa, farmor och farfar som firade i lugn och ro ihop. När pappa skulle springa ner till oss i duggregnet så behövde nån hjälp med en trasig champagnekork, därav polygripen på bild... Vi sa hejdå och fortsatte fira nån timme till. Sen fick jag ont i magen efter all mat så jag nästan blev lite ledsen, men allt ordnade sig hemma på kantat och med god sömn. Idag tog vi en regnig promenad rund långsjön hela gänget. Sen en stund med ella i jarlaberg innan pappa och jag avslutade kvällen med en burgare och summering av veckan och lite planering inför denna. En bra stund och en god blund. Gott nytt år, igen! E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0