180915 hej jag heter Esther

Meddelade pappa att vi cyklade för att sälja jultidningar på fredagseftermiddagen. Bra att jag provar. Vi pratade också om vad man kan säga. Det är ju trevligt att presentera sig vid namn bland annat. Strunt samma om det säljer mer (vilket det dock nog gör...) men bra att ta för vana att presentera sig i olika sammanhang. Hängde ett tag med tuva, moa och Staffan med pappa på kvällen innan vi tog fredagsmys. Idag var pappa på dagskonferens på jobbet så jag tog hand om mig själv, i sällskap med storis och hennes familj, och Anders och Rasmus som körde mig till och från dansen. Tack alla. Tack och lov hann vi med lite lördagsmys. Det hade vi siktat på. Och jag var full av historier och prat på väg hem och hemma. Från musicallyfilmer till en dans som jag och beata gjorde i Österrike. Var liksom presentativ med mig själv. Jag, Esther. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0