180918 sätter mina skott

Ett par dagar Stella har det blivit. Igår hakade hon på till kantat och idag hängde vi efter skolan innan basketen. Mötte pappa hemma för att i lugn och ro fixa inför basketen. En skön stund där vi pratar, fixar och kollar läget liksom. Jag kläckte ur mig att det hade varit roligt att prova att spela match, och på lördag eftermiddag smäller det, efter dansen. Lite provmatcher med mitt lilla lag, med 35-40 tjejer... Hemma fixade vi med läxan och snackade lite engelska med varandra. Jag tycker det är roligt också, och vill lära mig mer, precis som med allting, jag är "på", jag sätter skotten. Somnade gott i min (pappas...) gamla Englands t-shirt som börjar se allt mer ut som en snuttefilt än nåt annat... E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0