180925 säg och sov med ett leende

Hängde kvar på fritids på eftermiddagen, vi hade så kul och det drog ut på tiden så det var faktiskt pappa som ringde mig först, men jag ringde upp och sa att jag var på väg hem. Där tog jag mig en egen stund, precis som vi pratat om, myste, mellanmålade och fixade läxor. När pappa klev in stod jag förberedd i basketkläder, tofsen hög som på en dressyrhäst och redo. Vi dubbelkollade läxorna (där har jag ett snäpp till att plocka fram) och drog iväg. När vi tankade på väg hem tog vi minsann en rejäl burgare, men bara burgare och hade ett skönt snack. Lika skönt snack hemma om helgen och sen var det gonatt med brett leende, som vanligt. E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0