190802 jag är bra

 
Glömde ju lägga in bilden från igår med den gamla fina trion, svea, storis och jag. Tänk att vi hängt ihop i 10 år nu, på ett par veckors marginal. Nåja, idag hade jag bestämt mig för att springa på morgonen, och storis var med i matchen. Sagt och gjort, jag mötte storis klockan 0900 hos henne och så bar det iväg en liten sväng i nyckelviken och sen på utegymmet där vi gjorde det vi kunde och tyckte var roligt. För det är bara roligt det handlar om, så ni vet. Storis spelar massa handboll och har fått en del övningar från klubben, och jag har väl fått lite uppmuntran från basketen, men det handlar ju främst om att hitta glädjen i att skutta, dra och ta i, och det har vi! Väl hemma så hängde vi på varandra igen, efter jag hjälpt pappa med ett par grejer. Sen hängde vi lika bra idag, fast inte lika länge. Vi tog tidigt fredagsmys på landå och så hörde tuva av sig, de hade precis kommit. Upp ur pyjamasen och ut på gården och sen mys hos dom en stund med pappa. Kul och fint att hänga med de fina man har runtom sig. Kom till slut i säng hemma, inför en bra helg. Det vet vi. Jag är ju med. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0