190818 le med e

Idag blev det ett spontaninfall på förmiddagen när Anders och Rasmus fick för sig att åka och träna golf. Vi kastade den sena frukosten åt sidan och hakade på till Haninge. Jag fick faktiskt en kick och gick in i nästa intressant fas i denna intressanta sysselsättning. 99 procent tanke, 1 procent slag. Vi provspelade en miniträningsbana och jag sa spontant ett par gånger att det är var faktiskt kul. Det kan vara något med att man liksom sköter sig själv med golfen, man är sin egen, och jag är ju lite så, även om jag är en lagspelare också! Jaja, vi hade kul, punkt slut. Hemma fick jag lyckan att leka med tuva lite innan kvällen kom och jag och pappa summerade i en kram att sommarlovet varit gott på alla sätt. Imorgon skola och jag är imponerande bekymmerslös. Det ska jag ta med mig. Le med E!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0