190211 glad som en fågel

Pratade med pappa från gympasalen där jag, tuva och sandra hade lajbans tillsammans. Skrattade så jag kiknade, var så glad över läget bara. Underbart att höra kände pappa. Blev lika glad när jag hörde att vi skulle möta rasmus för kvällsmat på forum, passa på att ses liksom, även om vi ska ses i helgen igen! Hade fixat med läxa innan pappa kom, och så körde vi lite engelska när vi kom hem. Känns som att det går bättre när jag lyfter blicken från glosorna och får helheten från texten, då går det lättare att bryta ner, även om jag verkar ha ett rätt bra sätt att sätta glosorna, har ju visat sig på förhören. Jaja, man måste ju anstränga sig lite om man nu vill prata engelska, och det vill jag ju mycket och gärna. Kvällens ljus i rummet blev gröngult. Som en vårtrast, typ, eller vad det kan heta, men nog var det lite vår idag. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0