190715 glada fötter på resande fot

Gjorde ett par ärenden på förmiddagen. Skulle kolla skor på stadium men fick med oss var sin ny rabatterad träningströja istället. Men istället fick vi med oss lågt nedsatta fina nya fritidsskor från adidas outlet i sjöstan, och jag var så glad att det var svårt att hålla tillbaka det. Kände mig så fin, det var en perfekt matchning mellan mig och det stilrena enkla vita skorna. Verkar ha fått ont i hälarna av mina gamla skor så det var ju inget att tala om ens. Snygg och glad gick jag till tuva och vi hängde resten av dagen, i regn som solsken som regn igen... Vi fick en mysig kväll med tuvas gäng och klara för nya dagar på resande fot. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0