190622 midsommarbarn

 
Midsommarhelg. Härlig utflykt med gänget och Marju från Finspång som la sitt sedvanliga lugn på allting. Det var längesen men det kändes fint och både jag och rasmus kramades otvunget med henne. Fint. Vi var på Ekorren för lunch fick en fin stund. Vidare ner till skogalund lite senare där basketkompisen Leona och kristinas kompis Anita med familj dök upp.Grillade och körde två stycken roliga femkamper. Vi barn fixade till den första och vi gjorde ett jättefint upplägg och fin presentation. Stolta och fokuserade liksom. Framåt kvällen cyklade vi hem och så väntade midsommardagen. En stillsammare dag förstås men pappa fick sin runda, vi fick våra ärenderundor, och jag fick en kvällsrunda med Beata som sover över. Jag och pappa läser varandra, precis som mamma och jag och jag tror vi håller oss stadigt på den rätta vägen. E
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0