190326 glad lax

Fin kväll på kantat, lite Sune-film, läxorna gjorda, lugna puckar liksom. Idag ringde jag pappa från fritids och koordinerade lite. Det landade i att jag lekte i parken och gungade som barna Hedenhös, gjorde matteläxan via en app på mobilen (ja, så jobbar vi 2019...) och tog mig hem för basketkläder och en bit glad lax när pappa kom hem. Satt och surrade i köket över laxen och allt möjligt och hade det riktigt trevligt. Sen lite musically, egna enkla musikvideos, medan pappa pysslade och så basket. En dubbel mc-chicken på mcd och fortsatt surr om kompisar, händelser och tankar. Blinkade till mig en melon, så via hemköp, hem igen och mys och somna till fotboll. Innan, under och efter dusch gick snacket om saker jag kom på. Om Ellas kalas, om basketläger, om övernattning, om skolan, om basket, om vardagen, och hela tiden med ett gott humör, som en glad lax. Det är jag det. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0