190331 Esther

Efter en bra men kanske lite kort natt hos Jinda så gav vi oss ut och matade galna ankor och fiskmåsar som jag sms-ade till pappa. Kom hem för lunch och vi hade en skön stund framför lite UR på tv. Hade planerat en liten tupplur pga den korta natten men tuva lockade med gårdslek och forumsväng, och jag hakade på förstås. Tog en tidig kväll på kantat istället, förhoppningsvis... När jag kom hem mötte pappa och Beata som hakat på, mig på tempo så jag fick en namnsdagsglass. Det är Esther idag, också. Och det verkar som att jag känner mig allt mer medveten om min tillvaro. men inte så konstigt då jag ju blir ett allt äldre barn. Det är roligt och utvecklande att prata och resonera. Stöta och blöta, jag min lilla söta. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0