190520 sommarblomma

OJ vad jag sov inatt, imorse, i förmiddags! (hade ju studiedag) Vaknade halv elva. Ringde pappa och skrattade lite småchockad över denna sömn. Men om man tänker efter så har jag varit lite täppt och trött i helgen, spelade en massa basket igår kväll, och somnade lite småsent, så det var jag värd. Hängde med storis under dagen och vi kände oss somriga. Tappade tid och rum på kvällen och var i parken nån timme extra än vad som var tänkt. Men vi fick, det var en sån kväll, och vi kom till slut på själva att det var hög tid att gå hem. Vi fick den utmaningen, och klarade den, om än liiite sent. Hursomhelst, hann mysa lite med pappa och vi tog ett kvällssnacks i form av en halv wrap. En underbar kväll där jag lyst som ett sommarblomster, som vanligt... E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0