200415 vår vår

Okej, god fortsättning så gott det går allihop. Ett par fina dagar på kantat, där vi börjar återställa så gott det går under renoveringen. Vi klarar det, deEt också, som allting annat, det finns ju inget annat. Det är liksom ett isbad som pressar oss. Men jag tog motståndaren bildligt i hand idag och gick till Långsjön med Jinda och tog ett rejält bad. Upp och ner flera gånger - och sen blev jag varm pappa, sa jag. Tacka tusan, jag var ju helt bortdomnad... Men skönt, och jag känner mig stark inför vår vår. Hur den än kommer så växer det, så funkar det, så funkar vi, till det yttre, till det inre. Har jag hört... Men det känns så, och det är bra att känna har jag förstått. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0