200801 kontroll på alla håll

Igår tog vi tag i en utflykt och gav oss iväg till Södertälje och äventyrsbadet Sydpoolen. Vi liksom kände att vi skulle göra något ihop, och så rekade vi för eventuella utflykter med andra. Det var helt ok! När jag kommer i badet glömmer jag tid och rum och vi hade det gott, och avslutade med lunch på Max innan turen hem. Våra turer är något viktigt i sig. Vi sitter ihop, håller fokus och samtidigt känner varandras närvaro, även om vi inte pratar där på vespan, när vår uppringning mellan varandra går ner. Jag tycker det är skönt... Riktigt fint faktiskt. Det blir aldrig tråkigt. Nåja. En skön kantatkväll och så for jag och storis på utflykt med peter idag som skulle laga sin bil. Då fick vi leka med en så fin valp. Med mustasch. Sen en lugn landålördag där vi märkte att läget är under kontroll på alla håll. Bra. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0