200806 ett med allt

Pappa och jag satt och surrade ikväll över kvällarna och dagarna, och det går nästan runt i skallen på oss. Men kul har jag, och vi, och kompisarna snurrar runt, badplatserna, övernattningarna, upptågen. Har känt en skön känsla av frihet, att hänga med vännerna på eget sätt, att känna mig självständig, att känna mig växande, vind i ryggen. Ja ni vet. Träffat valp och badat med storis, badat med beata och nattat över, hängt med jinda, tuva och emelie igen, hängt på forum, hängt i nacka strand, fotat lite, känt vinden i håret, solen i ansiktet. Ikväll hängde vi med beata, david och camilla. Grillade och kände oss somriga, som inte vilka somliga som helst. Jag är ett med nuet, sommaren, mig själv, och allt runt om. Häng med. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0