200816 mot nya höjder

Veckan gick med blandad fin kompott. Bad förstås, övernattning på en balkong intill sjön i järla sjö, häng med alla tjejerna och sugit ut det sista av sommarlovet, dock inte ur sommaren, den fortsätter ju, landat på både kantat och landå, träffat Aline och Leonora och tagit ifatt, fått ge presenter, de har ju fyllt år, och så har det snurrat. Idag ville pappa avsluta sommarlovet med något äventyr han också, precis som med mamma, och vi hamnade på äventyrsbanan i Älta, på högsta höjd, med klättringsutrustning och allt! Jag har ett lejons hjärta, så kan man sammanfatta allting. Även om man är säkerhetskopplad i vajrar så vajar och svänger det så man blir tokig, men jag höll huvet kallt och tog mig igenom trapatserna och trapetserna uppe bland tallarna på 11 meters höjd. Inget någon av oss kanske blev förvånad över, men bra att få det bevisat och att få ta med det nu när sexan börjar. Jag klarar av saker! Väl hemma tog jag ett kvällskopp med Emelie, sen stilla kväll med pappa, och nu gonatt, för imorgon börjar en ny säsong, full av glädje, kunskap, energi och utveckling, och så lite soft och chill förstås... Tack för att ni är med. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0