200820 som vanligt, ändå inte

Jamän! Då är vi igång. Med skolan. Gick så snabbt och smärtfritt att jag knappt tänkt på det. Får jag frågan säger jag bara, allt ok, allt som vanligt, inga problem, det rullar på... Men jag vet att jag kan bolla om jag vill. Alltså inget nytt där. Inget nytt på sommaren heller, jag och kompisarna kör på som om inget hänt. En härlig sak som hände var att jag och kantatgänget hängde med mormor och morfar i nacka strand. Riktigt mysigt, tack för att ni kunde komma! Har svårt att berätta om vardagen eftersom det rullar på så naturligt, så skönt, att jag knappt hinner tänka. Men vi har tänkt på en kompis födelsedag, bollade det med pappa, och jag är laddad för min eventproduktion i det. Kul att ha ideer kring saker. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0