200831 föra över vad nån behöver

Ja ni, dagarna går brukar jag säga ibland, men nu gör dom det igen. Ja nu och nu, som alltid, och det har varit ekorrhjul här, även om jag älskar mitt ekorrhjul. Skolan snurrar som om jag inte gjort nåt annat i evigheter. Börjat med spanska och hemkunskap. Bara en sån sak. Man kan undra bland allt som far mig förbi vad jag ska plocka upp för passion. Ikväll sa jag till pappa att jag blir alldeles lycklig när jag ska få följa med jinda när hon ska rida för att hänga i stallet med hästarna, alla djuren, få ta hand om dom, få vara i det tillståndet med outtalad lycka. Vi får se var det tar vägen. Jag hade också en unik idé tyckte jag om att man skulle kunna föra över procent från sin telefon till någon annan som inte har så mycket procent. Bra tänkt. Vi pratade vidare om att föra över saker till andra. Vilket man gör, hela tiden, utan att oftast tänka på det. Pappa sa, tänk på vad du redan gör på det sättet men med annat, och jag sa glädje som första exempel. Inget dumt exempel. Har man lite procent över i nåt som en andre saknar, så skickar man ju över det. Nu ska jag bara fixa det på mobiler... Välkommen september. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0