200714 minnen och momentum

Dagarna fortsätter på det här annorlunda och lika fantastiska sommarlov. Leker med tjejerna och gör mina stopp hos mamma och pappa innan jag far ut igen. De måste fånga mig, ta med mig, om jag ska bli kvar, såklart! Mer skejt med storis, mer häng med beata, bland annat idag då vi plockat blåbär, strosat och pysslat, och ikväll åt pappa och jag middag hos dom. Vi hann leka i parken med både badminton och skojig liten minifrisbee som vi kastade med stor glädje till varandra. Det var alldeles tomt där och en väldigt skön sommarkväll. Perfekt! Provade såklart också en av mina gamla rutchkanor. Och vi tittade ömt på duschen som finns i parken och där jag sprang som en tok förr. Minnen då, vi skapar nya nu i ett ständigt momentum, igår, idag, imorgon, och jag är så tacksam och glad för det, och er. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0