201015 lång och kort tid

Hej därute. Förlåt, om nu någon tycker det är för långt mellan uppdateringarna, men livet har gått i en sån riktning att jag flyger lite högre på mina egna vingar och hinner inte ner för att notera dom så ofta (genom min spökskrivare, som också har sitt att spöka med...), men det innebär inte att jag inte tänker på er, det gör jag hela tiden, det vet ni, och jag skrev ju lite om det senast. Och det "händer inte så mycket", rent innehållsmässigt just nu, förutom att jag har placerat mig i nån slags ständig omkörningsfil i tillvaron. Jag är på väg, men är här och nu egentligen än mer, vilket är märkligt. Nåja. Är i ett bra höstmomentum, koll på tjejerna, koll på dagarna, uppgifterna (har riktigt bra koll på vad och när och hur och tar bra ansvar, det där ordet vars betydelse jag har riktigt bra kläm på nu, och det kuliga är ju att man lär sig så himla mycket bra och roligt i skolan, och utanför, jag fattar det, men har väl alltid gjort det). Lite mindre hästar sista tiden men mer hund då Storis familj blivit daglig hundvakt till hunden Buddy, se lite bilder, och jag är inte ledsen för det... Kul med djur! Och så gick ju pappa och fylllde år igen, som om det inte räckte med hans 50-årstok förra året... Men jag, pappa och Sofia tog oss ett krogbesök i sickla igår och smörjde kråset. Jag smällde i mig en 200 g högrevsburgare på nåt stackars renodlat djur på värmdö, på en krog i sickla. På typ 200 sekunder! Blev jag spänd i magen. Ja!... Men det lättade av nån anledning idag... Annars var det trevligt och jag förstår att pappa tyckte det var en fin stund. Idag blev det lite gymmande i nyckelviken med tjejerna och sen lite Buddy, vi buddies emellan. Det tuggar på, som Buddy sa... E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0