201019 slipade skenor

Tagit det lugnt över helgen. Lite täppa, inget större, gick över senaste dygnet, samtidigt skönt att ta det lugnt. Jag och Aline hängde i helgen och softade på kantat, tog lite promenad. Anders och Karin kom till kantat. Kul att se dom, var ett tag sen. Igår och idag har jag kommit hem tidigare från skolan till landå, men tagit lite frisk luft i parken med Emelie efter maten, bara för att hänga lite. Det lite lugnare tempot är inte dumt att alternera med. Gör mina uppgifter från skolan och är i fas. Pappa och jag bollade och tänkte högt igen över skolan och vad den ger, och den ger mig mycket, för nu och för framtiden, det är jag insiktsfull kring. Imorrn är det kvickare tag med friluftsdag, skridskor, och såklart, varm choklad och gifflar... Är på banan, är på isen, skenorna är slipade, jag är slipad. Jag kör på. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0