210411 inget händer...

Ja ni. Ingenting händer säger jag. Och å ena sidan stämmer det väl, i mitt perspektiv, även om det kanske händer så pass att jag har svårt att hinna med och därmed svårt att formulera mig. Det är väl ltie av varje, men trygg, glad och aktiv är jag iallafall. Jag förstår att det kan vara annat i andras perspektiv. Att man undrar över allt som trots allt händer i mitt liv. Det har väl med klassiska saker och ting, perspektiv, att göra antar jag. Men påsklov har jag haft och inledde på ett spännande sätt med flera dagar i Rejmyre med Emelie (och Jinda) på hennes familjs lantställe. Vi bara hängde, och badade... Sen jag kom hem har jag träffat alla andra tjejer, sovit över, hängt, grejat, sådär fritt i vinden som bara en nybliven tonåring gör, även om jag begriper rätt mycket av den stora bilden också, mamma och pappas omsorg, era/övrigas tankar om mitt bästa, och jag är extremt tacksam och ödmjuk inför det, tänker på det och er, och hoppas det går fram, och känns, de gånger jag kanske inte hinner få fram det alla gånger. Nåja, ni vet. Och idag var vi faktiskt inne i stan jag och tjejerna och jag köpte nya jeans. De gamla (nya) gick sönder på fotbollsplanen, men ska nånting gå sönder nånstans så är fotbollsplanen en bra plats. Jag är på en bra plats. Tack för er. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0