210102 det bara kommer


Träffade Rasmus och Kristina med pappa på en skön chokladfika utomhus på landå i tisdags. Fint att ta ifatt. Vi delade lite klappar och hade det bra. Mer sånt. Bra alltså. Sen gick det mot nyår och jag, pappa och Sofia coronafirade med Beata och hennes föräldrar. Åt schnitzel och vi smög in ett "sova över" pulver som de gick på i sin musikquizgrej. Soft nyårsdag på kantat och så kände jag och Emelie oss starka och nyfikna på idag att bestiga Hammarbybacken. Bara sådär. Pappa frågade hur vi kom på det och jag sa, det bara kom. Inte dumt när sånt funkar så tänker vi. Och så fortsätter jag väl. Jag hakar på det bra som kommer, eller som jag hittar på. Så blir det kul och lätt, även -21. Tack, E





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0