210118 eran och egen

Och vi rullar. Skolan igång, dags att välja inför högstadiet, dags att hoppa i skorna inför andra halvlek i sexan, dags att komma i fas i vardagen, dags att bredda fokus från kompisar, lek, häng och sväng. Men det gör jag ju, även om jag påmints lite om det. Och bredda betyder inte sluta. Tvärtom. Mina vänner i vardagen betyder mycket och gör att jag funkar i allt annat, precis som ni närmast och kärast betyder. Nåja. Vi har åkt rätt mycket pulka och det verkar göra alla glada, även oss! Har också provat spelhall under globen  med ett par kompisar och det var både kul och coolt. Kände oss lite bra liksom. Hittat en bra rytm för början av året och synkar ihop mig med mamma och pappa, även om de ibland nog reflekterar ömt över min ökande självständighet. Så gott det ska bli att krama er alla snart! Er E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0