210628 inget och allt

Inget händer, och allting. Pappa frågar om dagarna vad som händer och jag har inget att berätta som oftast, men oj vad det händer, och ikväll blev jag faktiskt lite sådär bubblig tillbaka som jag så här i efterhand förstår saknas, men jag har ju så mycket att stå i, och tänka på, så är det ju. Men igen, jag har nog fått en tanke om att jag inte är själv här i livet, att jag tillhör ett gäng, först mamma och pappa och så ni, som jag nog gör rätt i att berätta då och då för om vad som är på g, och vad jag kan säga om vad jag tänker. Midsommar på kantat efter att gått in genom den porten via landå, så jag står i och står på. Sen fick vi glädjen att träffa Anders, Karin och Leo och fira allt fint de har att fira, tillsammans med mormor och morfar. Sen firade jag och Jinda själva på Grönan hela dagen och skrek oss hesa av lycklig skräck. Vi landade själva på landå när pappa hämtat oss. Det har också varit mysigt att hänga med Aline och Leonora, och Stella förstås som också sov över, där vi lagade tacos alldeles själva, och så häng med Beata idag där det nog fortsätter med bad imorrn. Ja just det, har också fått länk till film från avslutningsdansen, se här: 

https://youtu.be/r_4APiuni0M . Som sagt, jag kan uttrycka att inget händer, men livet och lovet innehåller både det ena och det andra. Ska försöka hålla er lite mer uppdaterade. Tack och kram, E

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0