210305 klok och kort

Jaha hörni, vi hamnade i Västerås igen, vår lilla utflyktskvartett med storis och peter. Vi körde äventyrsbad och de körde seniorpromenad... Och så övernattade vi i Skrapan, en 90-talspjäs från ortens glansdagar, på 5e våningen... Men vi hann med en sväng i skybar. Inte som Kaknäs dock... Men man ser ju å andra sidan mer av västerås i skrapan än i kaknäs... Nå. Sov gott på kantat under torsdagen, naturligtvis med övernattningssällskap av Emelie, för att hänga med henne och sen storis idag, där jag nu sover över... Är det sportlov så är det. Balansen fortsätter, få och ge, och jag förstår vad jag får, och vad jag ger, och vart vi ska, även om vägen får komma, längs vägen, jag är här och nu. Och jag gör det bra. Jag meddelar mig, berättar, förklarar, och jag står i mål för det. Och det verkar som att ni gör det. Tack. Det blir bra det här. Och vet ni, klippte mig idag. Kortare! Är så glad. E
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0