210523 så gott man kan

Det närmar sig skolslut och jag har tagit plugget på allvar, och haft kul samtidigt, har ju fått kläm på att det är roligt att veta saker. Jag, Tuva och Jinda har fått reda på att vi fått våra högstadieval, och hamnat i samma klass! Vi hade löst det ändå, men ändå kul. Och lite spännande att hamna i ny klass med många nya klasskompisar. Vad kan där vänta! I övrigt har jag lättat mig lite för mamma och pappa om min resa som ung tjej med saker man tänker och känner och får för sig, och det var ju bra och modigt och klokt att jag gjorde, vi är ju ett lag liksom, familj, och det är ju inte meningen att jag ska ha koll på allt och alla svar än. Och som jag förstått det så får man aldrig alla svar, det verkar som att det till och med inte finns svar på allt. Man får bara göra och tänka så gott man kan. Det gör jag. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0