Cykel och tur

Oj vad vi cyklade idag. Intill ryssviken ända bort till det där stället de gjorde tv om, där folk skulle flytta sina gamla skorvar mot nya lägenheter på vattnet. Sen körde vi till min stora lekplats forum... Vi var alldeles själva i rinken för butikerna hade inte öppnat! Oj vad jag sprang och ramlade framåt och bakåt och skrattade. I eftermiddags fick vi fint besök av my och jens, isak var iväg tyvärr. Men jag smakade thaikyckling, uj va gott. Sist åkte vi en tur till ingarö och jag lekte hårt med kristina, eller titti, som jag säger. Vi lekte kurragömma på verandan så att det slog i gardinerna av bara farten. Sen åt jag lite thai till! Sen blev jag trött och vi åkte hem. Mamma skojade med ballonger i baksätet så jag skrattade och höll mig vaken. Vilket trick va. Funkar inte nu. Zzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0