Håll kräftan!

Oj vilken skiva vi var på igår. Kräftis på Ingarö, hej du glade. Lekte med kasper och vincent lite, två skojiga grabbar. Och med Tia förstås. Åt en kräftstjärt! Kastade ballonger och hade oss. Jag somnade i vagnen ett par timmar innan vi tog bussen hem. Idag var vi lite trötta allihop men vi hade mysigt på förmiddagen hemma vi tre (först tog vi en cykeltur till maxi och köpte bröd, kolla bilden...), och i eftermiddags kom först farmor som jag körde hårt med och sen anders och tia. Har diskat massor idag också. Ikväll var jag på väg att somna en timme innan jag somnade, fick en kick liksom. Den är över nu. Jag blåser mycket på saker som ni ser nedan.

Ett paket barn.

phhhhhhhhhhhhhuuuuuuu

phhhhhhhhrrrrrrrrrruuuuuuuuuuu

Bäst är ändå disken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj oj så festligt att ha dig, mamma och pappa på skiva. Härligt härligt! Vi ses snart igen. Kram från mig och Anders

2009-08-23 @ 21:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0