I nyckelviken med mimmi

Ja Vilhelmina heter hon, men det är rätt svårt att säga just nu. Vi åkte dit i förmiddags efter en konstig natt med en del stopp och krångel. Pappa och jag sov i soffan lite i ottan, sen somnade jag och sov till sju, för att hojta lite för att sen somna IGEN och sova till halv 9. Galet. Nåväl, väl i nyckelviken lekte jag med Wilhelmina, dotter till Annas kompis Malin. Vi höll handen också. Kul med kompisar. Snart får jag många på mitt dagis Spiggen! Hemma väntade farmor med pappa och vi hade roligt vi också, t ex med stenarna kamelen och hästen som vi rider på. Roligt att gå upp och nerför slänter också. Efter några spjutkast från friidrotten på tv orkade jag inte längre. Åt köttfärsbiff förresten. Skapligt. / E

Från andys i veckan. Man blir lätt svetter och törstig.
 
Nej kom nu mimmi, låt dom där svinen vara.

Pyyiiiuuuhhh, vad det luktar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0