Tia!

Det är också Kristina det! Vi fortsatte leka idag länge ute på ingarö, mamma fick ledigt från mig och pappa. Pappas kompis micke welin med sina grabbar filip och fabian kom på besök och Tia fick inrätta rena dagispensionatet för ett tag, stackars Tia... Jag gjorde en vurpa idag också, ett ögonblicks verk, och fick en bump ovanför mitt märke från låtsasspisluckan igår, så nu ser jag ut som en fighter, men det är jag ju... Vi åkte till anders café och myste och fikade och lekte med änderna och i gruset och hejsan vad såpbubblorna for därnere! Väl hemma gjorde vi proceduren kort, och jag somnade som en prinsessa i min nya stora underbara säng som jag först låg lite undrande i nån halvminut och kände mig omkring innan jag somnade, även om jag lekt i den innan idag, det var väl lite ovant att inte vara bakom galler bara... Sweet freedom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0