Vi klarade det!

Vi gick till dagis idag, igen såklart. Idag skulle mamma gå iväg en liten liten sväng för första gången och lämna mig en liten liten stund bara för att träna lite. Jag hade en rätt bra dag fram till det, sen sa mamma att hon skulle hämta mobilen, jaha sa jag lite tvekande, följde med mamma i hallen och började gråta riktigt ordentligt när hon gick. Petra "pipi" lyfte mig och sa att allt skulle gå bra och att mamma kom snart. Det hjälpte faktiskt lite och när vi sedan gick ut 10-15 minuter senare så var jag förvisso i hennes famn men jag grät inte, jag hade till och med varit med på lite samling innan några minuter. Så vi klarade det! Nu har vi klarat en rätt bra tröskel som vi oroade oss mycket för förut. Mot nästa tröskel, lite högre, men samma slags! Sen åkte vi till väsby och hade latjo lajbans med mormor! Hemma träffade vi kristina och anders. Jag lekte lite med kristina, tia, och följde varje steg hon tog. Sen var jag helt slut. Tut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0