En stol i ansiktet? Jajamensan!

Jag ramlade på en stol häromdagen och fick den rakt i ansiktet. Det tog illa men bra på nåt sätt ändå, det kunde gått värre. Men upp på benen bara. Till exempel fick jag leka massor med mormor och morfar häromdagen när de fick hoppa in i barnvaktsjour när det körde ihop sig lite familjelogistiskt, men det blev en överlyckad eftermiddag och kväll. Jag hade också mitt första scenframträdande i torsdags, klassisk julshow på dagis, jag frontade ensemblen! Med tofsar! Och kavel! Mot en ny vecka, det "lackar" som sagt...

Spänningen är olidlig

Rock n roll!

Häng med lite där borta nu!

Klämde en skinkmacka backstage, ungefär som de stora grabbarna...

Stolen gav mig en bra kyss på höger kindben, men på´t igen bara

Yoga, någon?

Jaha, det tycker väl kanske inte jag

Men va tusan

Det gick ju bra det med!

Var det nybakt burgarbröd sa du?

Pingu är allt för festligt, kolla bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0