En skalbagge på väggen

Grön! Jo visst, mamma hittade en grön på Ikea. Kul, färgerna i mitt rum är som Ahlgrens bilar och det var tanken mamma hade. Jag kan redan tända och släcka den. Annars handlade vi på förmiddagen på vårt lilla Maxi och i eftermiddags ranta vi runt i lägenheten och pysslade, till exempel spelade vi innebandy men jag är sådär sugen på att låna ut en av klubborna till någon, jag känner att man har bättre kontroll på spelet om man har båda klubborna, tills farmor kom och så åt vi jordgubbar. Sen lekte vi två medan pappa borrade och mamma handlade. Biff åts, sen ranta vi lite mer, lekte med pappas skruvplugg, lekte vid vasken i jag tror minsann en halvtimme, sen välling och hej då. Hej då.

Detta evinnerliga bloggande...

Kommentarer
Postat av: mormor

bra gjot Es att kunna skiva !!!

rättstavningspogrampå???

2009-07-14 @ 09:02:30
URL: http://estheralmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0