Gustavsberg, Hellas och Saltsjö-Duvnäs

Mer farande. Idag besökte vi bullerbyidyllen dit emmy, gisela och patrik precis flyttat. Jag provade emmys leksaksbarnvagn på grusvägen utanför radhuset och det kändes mycket trevligt, där kommer de må bra, blir kul att besöka. Jag trivs som sagt i trakten så sagt och gjort så körde pappa och jag till Hellasgården där filip och fabian var med pappa micke och vi skojade i lekparken. Sen gjorde vi minsann ett besök hos dom hemma i Saltsjö-Duvnäs och jag fann mig faktiskt riktigt bra tillrätta i pojkarnas hem, i deras rum och med deras saker, lilla jag, hihi. Jag ska nog stå upp för mig själv allt bättre bland andra framöver, som vi håller på och far! Det är ute på vägarna man lär sig. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0