Lunch på skärgårdslandet

Idag drog vi till Ingarö för att ta det lugnt. Gick väl sådär, jag var övertrött redan vid 9-draget så jag sov gott under en björk ett par timmar, och då vankades lunch, pasta och skärgårdskorv naturligtvis, en delikatess. Efter det var det väl inte mycket annat än att packa ihop och åka hem. Vi testade att ta bilen ner till lilla stranden där, men bommen var nere och då gav vi fan-tomen i det. Tidigare sov jag ju. Men där SKA jag i i sommar. Väl i våra kvarter tittade jag på när pappa tog ett dopp vid Sickla strand, var inte sugen då heller. Sen gjorde vi en utflykt på cykel till maxi och handlade. Jag körde en racerbilskundvagn under påsarna liksom. Hur kul som helst. Hemma åt jag inte mammas lax och knappt kyckling heller. Men jag hade roligt med PRECIS allt annat som fInns på uteplatsen och kreativiteten flödade. Nu sover jag. Gonatt 

Kommentarer
Postat av: famo

Ack du lilla stjärnöga vad du håller igång. Det ska bli så kul att se din nya cykelsadel. Idag fredag har det åskat. Mamma o pappa har säkert förklarat för dig vad det är. Spännande må du tro. Det rensar liksom luften. Hoppas du sovit gott i natt.

Många intryck har du att bearbeta från golfen i Finspång, farfar och resa och allt. Kram från Famo

2009-07-03 @ 22:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0