Skål Åmål

Jag har blivit uppmärksammad på att jag är världens bästa tjej, även på denna resa, under resan tur och retur och på resmålet. Jag har haft fantastiskt roligt med födelsedagsbarnet Moster Christina, som vi bestämt oss för att säga, GRATTIS IGEN, Farbror Kenneth, hunden Annie och farmor, och jag tror dom har haft roligt med mig, och på tåget, oj vilken grej, och så mycket man ser! Här ett plock bilder, se och njut. (Bifogar en med cyklister, en från nyckelviken igen, och en från forum där vi leker på skumgummit, och där jag träffade en flicka som var så snäll att jag ville hålla hennes hand). Det är roligt att tycka om.

ÅÅÅÅÅÅÅ glassen är slut!!!!!!

HAHA, VA VI HAR KUL!!!!!!!

Talkin´ to me?...

Hur man tar med sig en klackspark i livet? Såhär ju!

Annie o ja

Hushållapå

Jorå, då vare kalas

Paté är aldrig helt fel. Men med plastbestick? Kom igen! Byt!

-Jaså, det säger du. (Blåbär. Varför har ni undanhållit mig detta?...)

Här ska inte sovas. Här ska kastas apelsinboll.

Nu drar vi farsan. Ska bara trycka ett par till blåbär.

Den inre resan. (Jag fattar SJ:s grej.)

On a bicycle made for two.

Meet the Flintstones

En vän i flykten ack, men dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0