Tacka vetja Nacka

Det går och göra så mycket kul här, bara runt hörnen. I förmiddags cyklade vi till forum igen, vi lekte i skumgummirinken som vi brukar åka till, och jag lekte "ramla av skumgummihästen" och vi hade så skoj. Jo förresten, jag sov från halv åtta till sju, med ett vattenstopp, uj uj uj! I eftermiddags hade vi besök cilla, thomas, alexander och emilia, och de två sista lekte med mig och visade mig allt de kan och jag kan inte komma ihåg när jag hade så kul med två barn senast. Jag höll dom i handen och gick vart de än tog mig och hittade på med mig. Vi lagade russin, spelade gameboy, plaskade vatten, grillade korv, eller ja, pappa, riktigt brända, ja och så stack vi till nyckelviken och tittade på djuren, åkte träbil, höll handen, gungade, satt vid vattenbrynet och kollade färjorna, tänk att vi bor så underbart nära vattnet och naturen. Sen blev jag mycket törstig och trött och var väl inte alls så lycklig i sadeln på väg hem men det ordnade sig och efter mycket ålande och kramande så la jag mig och sov kvart i nio. Puh. Mot en ny sommardag.

Kommentarer
Postat av: Famo

Tänk vad kul man kan ha bara runt hörnet. Roligt att läsa om alla dina eskapader.

Stor kram från Famo

2009-07-17 @ 23:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0