Till trots..

..så kunde väl min trots vara ännu värre, men jag har hursomhelst förstått att jag måste testa lite gränser, jag har förstått att det finns såna, och det gör mig lite frustrerad. Vi har lite kamp hemma, you win some you loose some... Idag var vi i väsby och hälsade på. Jag gungade och lekte med en liten barnvagn som vi fick hem. Jag åt också på verandan, där har tydligen Leo suttit en del och nu lånade jag den platsen. I övrigt var det skönt väsbyhäng helt enkelt. Vagnen fick jag till exempel inte leka med utomhus när jag ville ut runt 19 hemma, och det gjorde mig märkbart förbannad helt enkelt. Men jag förstod sen att lugnet som mamma och pappa försökte ge mig var rätt skönt, "trots" allt... E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0