Tittut

Ja jag skrek så på farfar när jag lekte tittut med honom på Ingarö idag på altanen. Vi var där igen och hälsade på, och kristina och anders lekte jag också med. Jag gömde mig till exempel bakom gardinerna på altanen som vanligt, gungade hos grannen och var med och grillade lax, som jag smakade! När jag gick vinkade jag med båda händerna i luften, ett nytt och roligt hälsningstrick! Här kommer lite bilder från mammas mobil.

Ja jag har aldrig sagt det är fel på vatten, men bad däremot.

Tiiit!

Kundvagnstaxi på ica maxi

Se upp i backen, what else...

Glass, eller gaaaaaahhhhhhhh, som jag brukar säga

Haning loose in jarlaberg

Nu ska det väl smaka

Me and the guys på leos kalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0