Tyresö och Ingarö

Jodå, här far man runt. Träffade isak, my och jens idag i ingarö där pappa var och satte upp långa pappersbitar på väggar med lim på. Jag tittade och skrattade åt isak, åt korv och hade det bra. I eftermiddags tog vi en tur till ingarö igen, man får passa på när farfar är på besök. Farmor var också där och vi gungade och kastade golfbollar, farfar kastade ballong men det gick sådär i vinden. Sen vinkade vi adjö så armarna fladdrade. Kvällen gick bra men föregicks av lite trots, jag vill ju till exempel sätta mig i bilbarnstolen på mina egna villkor, och naturligtvis gå hur och när jag vill från parkeringen. Nu är jag parkerad i sängen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Meh! Esther då. Inte bor väl Jens, My och Isak på Ingarö inte...?! Tyresö var det va?

2009-07-28 @ 20:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0