Ute och cyklar

Mycket sånt nu. Igår förmiddag cyklade vi till sickla och köpte en fästanordning till för en ytterligare cykel vi fått låna från snälla Anita, en röd rackare som vi provkörde idag i väsby, jag, pappa och morfar. Jisses vilka stigar morfar drog iväg oss på! Igår när vi kom tillbaka från sickla gjorde vi ett stopp på forum och lekte av oss. Hemma sen så småpysslade, innan vi drog iväg på en ny cykeltur, vi hittade en lång tunnel som man kunde ohoja i så det ekade. Jättekul. Idag var jag trött som vanligt vid 8 så jag fick mig en förmiddagslur igen faktiskt, ja va fanken ska man göra när man är trött. Sen åkte vi som sagt till väsby och hängde, och cyklade, och jag somnade i sadeln... Mycket skönt, och som jag förstår så kan de luta mig i sitsen med en ratt så inte huvudet hänger. Luxury... Sen åkte vi till sjöstan hela bunten och planterade om halva nacka, åtminstone vår uteplats, och jag fick vara med, sitta med gumpen på blött och jordigt underlag, och sen kastade mamma och pappa mig i luften så jag skrattade så jag fick hålla mig för munnen med högerhanden på ett kul sätt! Efter detta botaniserande var det godnatt. Bilder dyker upp snart. ZZZZZZZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0