Hoppsa!

Jag har börjat köra hoppsasteg! Lite sådär på snedden, mycket roligt! Sen sjunger jag allt mer, det är roligt att sjunga som mora träsk till exempel. Igår lördag sköljde jag och momo purjolök när vi lagade thaimat här hemma till momo, joa, leo, karin och anders, mam o pap. Åt en del tomat också, det är jag förtjust i. Vi tittade på thailandsbilder och jag var med på flera stycken! Idag söndag kom doa, tia och anders på besök och jag fick bue, bulle... Jag visade så mycket jag kunde i mitt rum så de fick veta allt nytt jag kan. Jag har också kommit på att både pappa och mamma kan ha hjälp av bolle om de vill ha nåt mjukt vid kinden, så det hjälper jag dom med. Ikväll ramlade jag på magen så jag blev lite ledsen men det gick över. Jag råkade klättra lite slarvigt på soffbordet. Men jag är en hårding, upp på hästen igen bara. Och karusellhästar såg jag idag på forum! Sen "pyttade" pappa mig i en kundvagn på konsum som jag tycker är så roligt, att bara sväva iväg sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0