Dagarna FLYGER

Jag hinner inte med riktigt... Tempot är för högt och jag är så stor nu att vi alla bara står och gapar över detta. I torsdags var jag en sväng på dagis medan mamma pysslade hemma, och hade så kul! Jag börjar ta för mig säger fröken. Hihi. Igår åkte pappa och jag till ingarö och lekte med tia och anders. Vi åkte buss och det var skoj. I ingarö var det roligt som vanligt och jag domderade med friskt humör. Sov jätteskönt ostört mellan halv 8 och tio i 7. Jag lekte och bajsade om vart annat, dom har så goda plommon där, och på eftermiddagen åkte vi hem. Mamma och jag lekte och pratade och pratade, jag pratar och pratar, men sen somnade jag. Jag hjälpte även pappa med skruvmejslarna när han jobbade lite här hemma. Eftersom jag somnade fick jag inte bevittna tack och lov hur illla det blev med fotbollen... Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0