Farmor dök upp

Ryktet gick. Farmor skulle hämta sas det mig. Ok! Hon kom när vi sjöng så hon fick vara med! Det tyckte de andra barnen var roligt också! Sen gick vi hem och pysslade lite, jag visade mitt rum och så där. Sen kom pappa mitt i allt och så åt jag spaghetti. Sen fick vi allt gå till statiol och köpa burkmat åt stackars allram som bara ligger på köksbordet och väntar på nästa måltid, hela tiden, det är inte bara bilen och moppen som måste in på service, det är min röda katt också! Katten också! Ville nästan somna i pappas famn idag, det var en sån dag. Sen la jag mig på rygg som en vuxen och somnade, hihi. Här har vi klivit in i hösten, vilken frisk tid va!


Och vad kan denna docka heta... Finns ingen bättre docka.

Äpplet faller inte långt från trädet, vi flickor hemma äter frukt vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0